torsdag.

Strålande väder, I LOVE IT!!

Idag blir det promenad och sen ska jag försöka hitta fram lite lämpliga kläder för en helhelg i Sthlm.
Det ska bli underbart att komma ifrån och göra något annat en helg.
Vi åker tidigt imorgon så vi hinner stanna och shoppa lite innan det är dags för konsert!

Igår fixade jag och donade massor med allt möjligt.
Fick paket från HM och lite reagrejor från Ellos. Allt passade så kalaset blev dyrt ju... Brukar kunna trösta mej med att jag skickar tillbaka hälften, men inte den här gången.
Fixade thaimatlåda åt söt, och gjorde kycklingcurry-röra som vi ska fylla baguetterna med, som vi ska ha som matsäck imorgon. Gött!!
Handlade blommor som jag planterat och ställt ute på trappen, det blev himla hemtrevligt direkt.
Vi var ut med båt och försökte fiska på åsdammen igår kväll också, Sandra var med. Grillade korv och lekte med badankan Tajson.
En snabb björnsafaritur, utan någon jackpott dessvärre.

Nu väntar vovvarna på mej så det får bli en långpromenad nu då.
Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback