tisdag.

Tiden rusar på så himla fort. Redan tisdag igen, helt sjukt.
Fredagen innebar shopping i Insjön.
Lördagen höll vi på med plantering av massa saker. Har grävt upp det lilla landet hemma hos mej och satt lite frön av olika slag. Mamma och pappa har fått två små land med jordgubbsplantor.
På kvällen grillade vi och drack en del. Ja..... kvällen blev ju mindre lyckad som vanligt.
Söndagen var jag bakis, som bara den. Fast jag ändå var ganska lugn.
Morsdag middag på Bäcka herrgård.
En helmysig söndag, hann med en björnsafari tur i skogen, dock utan någon lycka, och sen film och massa mys bara. Skönt!

Igår var jag i Orsa på intervju för skola, vi får se hur det går.
Om två veckor är det Norrtälje och en skola där som jag ska kika på. Och snart börjar jag jobba, känns skönt!

Ikväll ska vi plantera några krukor och ett salladsland. =)
På fredag bär det av till Stockholm. KISS-konsert, skansen och gröna lund, kärlek, god mat, djurgården, hotellfrukost.
Nice!! Fint väder vill vi ha också.

Nu är det dags för promenad. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback