onsdag.

Jahapp, onsdag och vädret ser ju lite mer lovande ut idag. Det var inte helt iskallt ute heller.
Så nu blir det promenad med vovvisarna och därefter blir det nog lite städning hemma i huset, har fått mina nya gardiner så lite sånt fix får det bli. Säkert en lunch på café också.

Igår lunchade jag med brudarna och sen fixade jag klart bokföringen. Efter det var jag på föräldragrupp med Sandra... *hihi* Lärorikt och för mej betyder det massor att jag ska få vara med och vara dola på hennes förlossning.
Jag menar, det är nog det närmaste förlossning jag kommer, som det här ser ut... =/

Ikväll blir det ev kurs eller så följer jag med Sandra på föräldragrupp idag igen, de ska göra besök på BB idag. Där har vi ju redan varit en sväng, men nog vore det skoj att följa med på.

Hoppas på finväder till helgen, isf blir det grillning. Gött.

Nu blir det promenad iaf.Hej å hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback