måndag.

Ja så var det måndag igen.


Hur som så jobbade jag i orsa i torsdag och där var det väl sej likt i stort sett. Det gick bra hur som helst.
Fredagen var det jobb på café som gällde och efter det blev det middag och mys.
Lördagen skulle bli jobb, men eftersom det underbara majvädret kan innebär i princip vad som helst så... Hade det bestämt sej för att snöa, så jag slapp iaf åka till orsa, eftersom det var inställt där uppe och därför blev jag ledig.
Vi hade en soft dag och kväll för oss.

Var på ljusparty/klädparty i Loka bystuga på söndagen. Handlade en hel del ljus och sånna grejjor. Är himla kass på att låta bli det där måste jag säga... Hua!
Men, men, en massa fint till huset är väl inte dumt.
Det blev en snabbis med mat i brunnsberg, Sandra följde med och åt. Kul!

Film och massa mys passade bra en söndagskväll.
Nu har söt åkt och jobba, känns så där. Dessutom, på annan ort så på torsdag är han hemma igen. Tråkigt!
Men jag lär väl överleva, känns som jag har tusen saker att fixa med iaf.

Till helgen får det nog bli en liten grogg kanske. Gott.

Idag har det varit promenad, lunch med brudarna och nu blir det nog att åka hem och fixa.
Trött är man också. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback