tisdag.

Uppe med tuppen imorse.
Och nu har jag sullat med lite papper hit och dit.
Dags för en promenad, hade önskat mej lite sol iaf. Men det ser lite halvdant ut på den fronten idag.

Gårdagen var jag hemma och pulade på, slängde ut vintertäckena och alla mattor. Har börjat städa, vilket är välbehövligt eftersom det är pollen överallt nu. Hade inte skadat med regn så det där försvinner ut luften. Massa tvätt tog jag itu med också....
Långpromenad på kvällningen och en god natts sömn i Brunnsberg.

Idag blir det nog att vara hemma och plocka lite igen. Dammsuga, dammtorka, skura golv, osv osv. Nice!
Imorgon - Mora en sväng, luncha med söt och köpa nåt fint!

På lördag fyller jag år igen, hua vad tiden går.
Blir nog en lugn födelsedag, mest mys skulle jag tro. Jobbar söndagen som det ser ut! Lika bra det!

Nej nu piper Siita.... Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Carola

Det var inte meningen att vara så stram vid apoteket här om dagen men jag kände verkligen inte igen dej när du hade håret uppsatt :) Så tokigt det kan bli hihi Nästa gång ska jag hejja iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback