onsdag.

Jahapp, så var man uppe tidigt imorse igen.
Så blir det när man sover i Brunnsberg, håller ju på att storstäda hemma så därför är det perfekt att sova i brunnsberg så man slipper vara hemma och damma ner innan man är klar överallt.
Bara någon timmes städning kvar så är det klart sen, för den här gången.

Idag blir det promenad, nu alldeles strax och därefter blir det Mora en sväng. Ska luncha med söt och sen ska jag hitta två kuddar till min säng. Får se om jag hittar på mej nåt mer att handla. Ica Maxi öppnar just i detta nu, vore kanske kul att gå in där, men jag kan tänka mej att det är sjukt med folk idag.

Förhoppningsvis blir det en långpromenad ikväll också, gött!
Och efter den så är det dags att krypa ner i soffan och kika på finalen av "Frusna män söker kärlek"

Nu - promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback