måndag.

Hemkomna igen.

I fredags bar det av söderut, stannade i Barkarby och shoppade lite. O hittade massor med saker medan jag var ganska sparsam. =) For once.
Hittade ut på Djurgården till slut, i rusningstrafiken. Lovely!
Hotellet låg underbart fint så det kan man inte klaga på. Det blev bara en snabbdusch och taxi till Stadion!
KISS-konserten var grym! Och vädret var ännu mer grymt kan jag lova...
På hemvägen blev det att handla lite mat på 7eleven, gött!

Hotellfrukost på lördagen och därefter Skansen i strålande solsken. Hur mysigt som helst!
På eftermiddagen strosade vi runt på drjugården, var till Djursholms slott och kikade på porfyrvasen som står där utanför. Riktigt turistliga av oss! =)
Trötta efter en varm dag så blev det mat på ett China-hak och därefter hem till hotellet för att sova.

Söndag, frukost och bilresa igen. Stannad i Valbo på Ikea och Falun på plantagen. Inte helt shoppinglöst då heller.
Grillade här hemma på kvällningen och slappade bara.

Idag är det promenad som gäller, sitter och väntar på solen som tycks hålla sej undan idag.

Nu väntar jag mest på Sandras mage som bör kläckas tycker jag!!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Å det har den ju gjort!! =)

2008-06-02 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback