måndag.

Måndag igen, och tanken var ju att jag skulle ha börjat i Orsa den här veckan. Men det blev inte riktigt så, nästa vecka som det var sagt från början blir det.
Bra på ett sätt, att jag kanske hinner få någon ordning hemma. Jag har ett ton pollen hemma i huset, tack vare att det är sååå himla varmt inne så man måste ju ha öppet på nätterna.
Det blir att storstäda någon dag.
Men idag blir det ändå en tur till Orsa, ska prata med min nya chef och planera lite. Det blir nog bra!

Förra veckan bara rusade förbi, som de brukar göra.
Jobbade på cafe ons-lör.
Både på fredagen och lördagen så låg jag ute på båt på Nässjön, vilket var himla grymt. Dock har ingen solbränna hittat sej till min kropp, men det är väl sånt man får ta.
Det blir väl mest jobb hela sommaren iaf så då spelar det väl ingen roll om man är en blekfis.

Mina odlingar börjar ta sej både hemma och hos mamma. Kul, kul!
Blommor, sallader, kryddor osv. Vill verkligen ha en riktig trädgård. Något man får planera för framtiden.

Ja, annars är det väl inte mycket nytt.
Dags att åka och byta om så får det bli orsa en tur.


Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback