Måndag.

och idag är jag ledig, vad skönt faktiskt. =)
Har haft lite sovmorgon till 9.00 iaf, men det blev rätt sent igår också, klockan 1 stupade vi i säng. Och älskling gick upp vid halv 5 igen, stackars!! Men jag hoppas han fick sova hela vägen. *söt*

Gårdagen gick åt till att kika på idol-finalen, reprisen. Jag satt och grät i en timme typ. På tok för känslosam när det gäller sånt sånt. *suck*
Men jag visste ju att Marie skulle vinna, och det gjorde hon. Jag tycker ju bättre om Amanda, eftersom jag älskar Elvis. Men Marie är en värdig vinnare och hon gjorde alla låtar i finalen med bravur måste jag säga. Skitbra var hon!!

Ljusparty nere hos Marina, trevligt. Handlade några ljus iaf. Ska bli mysigt att ha i huset i vintermörkret.

Packade bilen full med saker nere på sytis, var hem till mamma och pappa och gjorde mat, friterad kyckling med sötsur sås, det var himla gott kan jag lova!! =)
Fika blev det också.

Sen ängnade vi kvällen åt att vara i huset. Tanken var att hyra film och mysa ner sej i sängen, men icke.
Vi skruvade ihop soffan och fixade en massa saker. Fan vad allt börjar ta form och bli skitbra nu.
KUL!!

Tråkigt är ju att älskling inte kommer hem förrän nästa torsdag. *gråter*
De ska jobba över så det får vara hemma över jul och nyår, vilket är skitbra så klart. Men det här blir en lååååång vecka innan han är hemma igen.

Jag jobbar iofs varje dag, utom på söndag så tiden lär ju rinna iväg, dessutom finns det massor, massor i huset som jag kan ordna med nu ju!! Så nice!

Men idag, och snart står det snabbvända till Mora på schemat.
Jag ska till optikern och få mej ett par nya brills.
Och i em ska jag klippa mej också, och färga håret, hur bra som helst ju!!

Nu måste jag få mej lite frukost.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback